Eleverna i Priv & Mode

torsdag 29 mars 2012

Kuddfodral och Klänning

Kuddfodral: För ett litet tag sedan så gjorde jag ett kuddfodral till min mamma där jag skrev " I love you mom " med hjälp av en mall jag målade av och sedan målade bokstäverna med röd textilfärg. Blir rätt nöjd med den och var roligt att göra den. Tog några lektioner att göra den.

Klänning: Har precis gjort en klänning som skulle vara lite balongaktig, tyget var helt underbart sött men klänningen gick det inte så bra med.. Hade gjort klart den men den blev inte bra alls, så jag klippte upp den och började om då den blev helt okej.

Vantar: Stickade ett par vantar för ett tag sedan med ett tjockare ullgarn som jag blev nöjd med. I början av vantarna så stickade jag 2 avia, 2 räta osv.. sen stickade jag vanliga räta hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar