Eleverna i Priv & Mode

söndag 22 september 2013

Mitt Linne
Hej, jag har gjort ett linne i svart bomulls tyg med vita prickar.
Jag har använt vita stora knappar.
Det har vart roligt att göra den men va lite svårt.
Det blev bra efter alla fel jag har gjort. Den blev kortare en vad jag trodde.
Det tog 2-3 veckor att göra den, blev ganska nöjd.
Jag fick sprätta en del, råkade sy på fel del på framstycket så det inte passade direkt. Det är de största felet jag har gjort på linnet.
Det lättaste på linnet va att sy på knapparna och det svåraste va att läsa och hitta rätt på beskrivningen.
På en skala mellan 1-10 blev det en 6:a 
Inte jättenöjd men den blev bra ändå.

1 kommentar:

  1. Jag funderar på varför du inte är nöjd Annis.. den är ju jättefin och du jobbade bra! helt OK..

    SvaraRadera